tisdag 25 september 2007

Regnet det bara öser ner.....

Idag kom man in blöt som en katt efter ett par timmar ute i det härliga(?) regnet!
Alltid när det regnar börjar jag fundera på en massa när jag sitter inne och tittar ut och idag började jag tänka på Isabelle, min kompis som bor i Skåne. För bara ett par månader sedan träffades vi väldigt ofta, nästan varje dag. Men sedan flytten till Skåne för ett par månader sedan har inte vi träffats!
Men det var en sak till som jag började fundera på efter att stött på några människor under dagen och det var hur otroligt svårt det kan vara att vara sig själv. Man säger att man ska vara sig själv och ha sina egna åsikter, men det verkar som om detta bara har gått fram till några få personer. Hur många är det inte som man träffar på varje dag och är någon annan än den de egentligen är? Man har också förutfattade meningar om människor bara för att personen har en klädstil eller liknande. Istället borde vi tänka på människan bakom. Något som låter så självklart!
Oj vad mycket tankar jag har, och mer har jag!
Tur att man har härliga vänner, Isabelle mm, som orkar med mig.
Här kommer några bilder som vissa ville se och länkar till fler!












Inga kommentarer: