lördag 11 oktober 2008

Blondinbella

I torsdag tittade jag på "Debatt" där bl a Blondinbella var med. Hon skulle försvara sig emot att hon drack alkohol trots att hon inte var 18, om hon var en bra förebild eller inte osv. Det är lite intressant med Blondinbella tycker jag. Hon började blogga när hon var runt 14 år. Precis en vanlig blogg om sitt liv, sen helt plötsligt fick hon mer och mer läsare och förändrades ganska mycket. Det är inte så stor skillnad i ålder på oss, men vi skillnaderna mellan oss är stora. Pga av sin blogg driver hon ett företag, starta olika kampanjer och är med i olika tidningar. Jag kan faktiskt inte bestämma mig om jag gillar Blondinbella och hennes blogg om hennes favoritämne Samhällskunskap C och hennes försök i att påpeka att hon dricker inte alls så mycket längre. Senaste gången hon var full var ju faktiskt när hon var 14(!).
What do you think?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker inte om henne.. :/