torsdag 20 augusti 2009

There were sweet memories in the corner of my mind

Sommarens:

...roligaste: alla internskämt
...bästa konsert: Mando Diao och Peter Doherty
...sämsta konsert: Ulf Lundell, i think...
...bästa kväll: 26/6 och 2/5, guess why?
...tråkigaste: inget som jag kan komma på nu
...bästa semseter: jag har inte varit på semester, det blir under hösten
...bästa band/artist: Mando Diao
...dreggel: The one and only
...bästa promenadstrecka: Mina fina promenader i Sthlm <3
...bästa middag: på vägen upp till P&L, tro det eller ej
...bästa film: jag har inte sett så mycket på film ^^
...läskigaste: äckliga ormarna som bor i min trädgård
...bästa köp: skivor och LP
...bästa blogg: Mando Diao Fanblogg, Stayreal, No party, Nio till fem och så många fler
...hatobjekt: ingen...
...sötaste älsklingar: mina fina vänner

1 kommentar:

Susanne sa...

Ja, undra just varför du väljer just dom två datumen??!!! ;OP