onsdag 18 augusti 2010

Summerbreeze

Sommaren är ju inte riktigt slut än, men den här listan får sammanfatta det som har varit.

Sommarens:

...roligaste: att jag har besökt 3 av sverige största festivaler; P&L, Arvika och PIP
...bästa konsert: Sugarplum Fairy (P&L), Mando Diao (Gröna Lund), Regina Spektor (Arvika) och The Ark (PIP)
...sämsta konsert: hmm, den helt klart konstigaste var skinny puppy
...bästa kväll: måste ha varit någon av kvällarna i Borlänge
...tråkigaste: jag åkte aldrig till Berlin
...bästa semester: Borlänge!!!
...bästa band/artist: Mando Diao, The Kooks, Johnossi
...dregel: Viktor Norén
...bästa promenadstrecka: Drottninggatan-Odenplan (Stockholm)
...bästa middag: kan nog vara den som jag åt häromdagen, Hälleflundra
...bästa film: United 93
...läskigaste:
...bästa köp: tågbiljetter på tradera
...bästa blogg: många av mina vänner har fina bloggar, annars så gillar jag Emma Svenssons
...hatobjekt: inga
...sötaste älsklingar: mina fina vänner!!

1 kommentar:

Adore sa...

Nu äntligen kommer jag in här igen... På tiden :)