tisdag 12 oktober 2010

Party with my pain

Jag hade min allra bästa (och värsta dag) so far den här terminen för två veckor sedan. Vi skulle ha en stor fest som avslutning på hela nollningen (eller egentligen var det över redan två veckor tidigare, anyway...). Det var finmiddag, de allra finaste kläderna var på och fint sällskap. Vi åt massa god mat och dansade till klockan blev två och man ville inte gå hem. Men jag var tvungen att gå hem i alla fall, efter diverse stopp på vägen, och lyckas somna någon timma senare och sov det sämsta jag har gjort på bra länge. Efter 2.5 timmas sömn var det dags att släpa sig ut sängen och gå på föreläsning om skatteregler. Världens roligaste ämne att ha föreläsning om efter den kvällen/natten.

Ungefär så där kommer jag känna mig när den här veckan är över. För mycket att göra, för mycket att läsa, för många fester. Eller nää, inte för många fester, det kan inte bli för många av!

Inga kommentarer: