måndag 7 mars 2011

It's such a perfect day

Många bloggare lägger ju ut "ett foto i timman", så varför inte försöka få tiden gå lite snabbare när man väntar på lördagkvällens konsert och se vad mycket fint (?) man kan hitta på för att ladda för The Ark:


09:00 Morgonen starade på bästa sätt: läsa jättelång intervju med Ark i tidningen samtidigt som jag vaknar med en kopp kaffe.


10:00 Jag pluggade i någon timma. Därav att jag behövde kaffe.


11:00 Sedan började jag smida lite planer inför eftermiddagen/kvällen


12:00 Favorittröjan åkte på dagen till ära


13:00 Man vet ju aldrig när man äter nästa gång när man ska ut så lika bra att passa på att äta när det finns mat liksom.


14:00 Man måste ju se snygg ut liksom...


15:00 Det var himla fint väder ute så jag tog en promenad med jycken. Tänkte 100 gånger "glöm inte kameran". Kom jag ihåg den då? Såklart inte! Vi vilade lite på mattan när vi kom in...


16:00 Redo för första besöket på Nöjes. Kunde inte fota där tyvärr. (detta är för övrigt första bilden på mig på den här bloggen som har funnits i ca 4 år. Score!)


18:00 Träffade Frida och Hanna. Detta är tydligen Fridas sovtröja. Antecknar intresseklubben? Mycket snygg sådan dock!


19:00 SKÅL!
23:00 Det blev tydligen ett litet hopp där. Några timmar senare var det äntligen dags för konsert. En grym sådan. En väldigt bra dag också!

3 kommentarer:

StoraSyster sa...

Gillar din foto-blogg :D

Anonym sa...

Gillar sådana dagböcker, mera...Kram saraz

Nilla sa...

Vilken tidning hade den artikeln med The Ark?