tisdag 24 juni 2008

Nya vänner


Det är verkligen jätteskönt att vara ledig! Jag har varit ledig i drygt en vecka och det är underbart. Jag har varit på landet och "vilat upp mig"^^,  men är nu tillbaka i stan. Men det var faktiskt lite jobbigt när man skulle gå in på datorn eftersom vi inte har bredband där! Som tur var så jobbade min granne på dagen så jag fick gå dit och låna hans trådlösa nätverk. Jag tog alltid med mig hunden på promenaden på ca 200 meter^^ och nästan varje gång så träffade vi på våran lilla kompis ekorren. xD Himla tur för den att inte hunden fick syn på den för då hade den inte levt så länge till! Men det var i alla fall jag, hunden, och ekorren som satt och surfade där. Helt otroligt egentligen att man inte kan klara sig utan bredband i en vecka!
Men nu är jag hemma igen ett tag hos mitt kära bredband! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nya vänner är ju alltid skoj, ven om det är i form av ekorrar xD

Ja när jag är hos mamma är jag alltid utan datr, snacka om landet xD

Pusspuss <3

Anonym sa...

Jaja storstadsflickan

Anonym sa...

ja vem kan det vara, gullig korre ni har
Kram z-z