fredag 27 juni 2008

Utelåst!


Idag har jag lyckats med bedriften att låsa mig ute....2 gånger också, men andra gången var det inte så farligt. Jag hade varit hos Elin och skulle gå hem. Jag hade inga nycklar med mig, men jag hoppades att någon skulle vara hemma när jag kom. Jag tog mig en promenad hem och var på bra humör fram tills att jag insåg att det inte var någon hemma, då var jag inte på lika bra humör längre. Jag ringde för att fråga när någon skulle komma hem. En kvart skulle det ta! Jag satte mig på trappan och väntade, raderade sms (inkorgen var full, lika bra att ha det gjort liksom^^) och läste metro. Den kvarten var väldigt lång! 25-30 minuter senare kom jag in.

Senare på kvällen så skulle jag ut med hunden i regnet och glömde nyckeln igen såklart! Som tur var så hade jag med mig mobilen då så det var bara att ringa. Bra minne jag har!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha haaaa!!!!! Otroligt bra minne du haft idag!

Anonym sa...

haha! Du är lika smart som vanligt :P Själv har jag också lyckats med det där flera gånger men fått vänta i typ 2 timmar innan någon kom hem!

Anonym sa...

Hahaha,. det brukar jag ockås göra. sjukt pinsamt XD