torsdag 8 juli 2010

Don't think twice

Jag tror att jag börjar återhämta mig nu. Idag kunde jag vara ute en stund utan att klaga på att solen är stark, hosta ihjäl eller frysa trots att det är 25 grader. Jag hade lite feber i morse (vilket gjorde att jag höll på att svettas ihjäl när jag skulle ut och rasta jycken), men den är borta nu, yippie!

Men vad gör man då när man har kommit hem från underbara Borlänge i söndags, varit tokförkyld i 4 dagar och precis blivit frisk. Jo man planerar nya festivaler såklart!

So far:
15 juli arvikafestivalen - bl a Regina Spektor och Kent
16 juli mellandag, vila
17 juli arvikafestivalen - Babyshambles (lite osäkert om det funkar dock)
28 juli Putte i Parken - The Ark
19 augusti Gröna Lund - The Ark

Mellan detta ska jag sedan hinna åka till Berlin, passa söta släktningar i Stockholm och träffa vänner. Like it!

1 kommentar:

pim sa...

gud vilken kul sommar. the ark har ju ställt in i huskvarna så jag får ju inte se dem i år heller. hrmm