lördag 24 juli 2010

Sleep, sleep, happy child

Innan jag beger mig mot sängen för att sova kände jag att jag var tvungen att skriva ett blogginlägg om just det, att sova!

Där jag befinner mig just nu så råkar jag ha TV:n precis utanför sovrummet så jag brukar alltid vakna till ljudet av Nyhetsmorgon. Inte så roligt alla gånger kanske. Men efter Peace and Love kom jag på idéen som gör att jag får min skönhetssömn. Svaret var ju dessa öronproppar som jag hade använt så flitigt under festivalen. Sagt och gjort, jag provade att sova med dessa. Och vilken skillnad. Jag hör ingenting och sover som aldrig förr.

Så, nu var detta skriva. Dags att gå mot öronpropparna och sängen!

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att se att det är fler som har upptäckt hur skönt det är att sova med öronproppar. Blir så tyst och skönt när man har pluggat in dem. Sover så skönt när jag slipper alla störande ljud. Och man får sova precis som länge man vill. Fler borde verkligen testa hur skönt det är med öronproppar. För övrigt så kan öronproppar även vara skönt att ha när man är på krogen, bio, gymmet och kör spinning, dammsuger eller vill har lugn och ro när man pluggar. Alltid bra att ha ett par med sig i väskan som man kan plugga in när man själv känner behov av dem