onsdag 8 december 2010

Just wanna be the one who makes you smile

Hela dagen har jag inte riktigt fattat varför folk reagerar så starkt. Herregud, vi får ju hela våren och sommaren tillsammans med er. Kan det bli bättre? Sedan går jag in och läser på Emma Svenssons blogg:

"Det här är en av bilderna jag tog i torsdags på The Ark. Den släpptes idag tillsammans med ett pressmeddelande att bandet firar 20 år och samtidigt lägger ned. Jag fick veta detta efter jag plåtat dem. Deras manager ringde mig och sa ”du tog precis de sista bilderna någonsin på The Ark”."

Det där sista, "du tog precis de sista bilderna någonsin på The Ark" fick mig att inse att det faktiskt är över efter sommaren. De som jag ägnade mina eftermiddagar och kvällar åt som 15-åring är borta då. Det är faktiskt tack vare dem som jag har varit med om så otroligt mycket fina saker som jag kan se tillbaka på idag. Det var med dem det började!

Men inte ska jag sitta och deppa för detta. Det är faktiskt en hel vår och sommar med dem. Våren och sommaren är den bästa i sig och kan det bli bättre när den kommer att gå i The Arks tecken?

Inga kommentarer: