onsdag 19 januari 2011

Alla nollerna har kysst dig, baby

Efter att ha haft ca två veckor med hur mycket att göra som helst (och rätt tråkiga saker dessutom) så är det äntligen över imorgon. Detta kommer firas mina vänner. Så här ser planen för den kommande helgen och veckan ut:

Lördag: Tentadags kl. 9 (kl. 9 på en lördag liksom, roligare kan man ju ha!). Sedan blir det teambuilding inför kommande veckas nollning.
Söndag: Jobba 10-15 (nej jag vet inte hur jag kommer orka det efter lördagen)

Måndag: Nollning
Tisdag: Jobb 9-16, fira kusin, nollning
Onsdag: Nollning
Torsdag: Nollning
Fredag: Nollning och sedan Oskar Linnros med Frida

Förtydligande av planeringen: Alla dagar utom tisdag ska jag även ha föreläsning. Jag tänker gå på dem, anteckna, men förstå gör vi inte än på ett tag. Sedan är nollning = fest. Så det kommer bli en rätt bra vecka!

Inga kommentarer: