söndag 30 januari 2011

När kommittén marscherar in...

Jag har haft den bästa veckan på länge, men nu börjar den ta ut sin rätt! Jättehes och helt galet trött!
Sammanfattning:
Måndag: Jag var sjukt pepp och hoppade runt som en galning hela kvällen! Veckan kunde inte ha fått en bättre start.

Tisdag: Började eftermiddagen/kvällen med tårta hos min kusin. Värt! Den här kvällen var tyvärr den som jag tyckte var tråkigast.

Onsdag: Egentligen var jag inte så pepp den här dagen eftersom jag hade så fruktansvärt ont i mina ben. Men varför sitta och vara tråkig när man kan ha kul? Trots att jag åkte hem rätt tidigt hade jag en jättebra kväll!

Torsdag: Kom sent, var inte alls pepp när jag träffade gänget så jag drog hem till Veronica för att dricka te. Väldigt värt! Vid 22.30 hade jag ändå blivit på så pass bra humör att då kände jag att det var dags att gå till våran bar. Där körde jag som aldrig förr, eller som aldrig förr sedan måndagen, och trotsade mina värkande ben. Efter stängning blev det genväg genom skogen så jag hann med min buss och den kvällen avslutades med tjejsnack på Burger King till 2.30.

Fredag: Åt Tacos med alla innan det var meningen att jag skulle på Oskar Linnros. Men det blev lite ändrade planer så jag struntade i honom och hängde med mina pandakompisar till ett annat ställe istället. Körde järnet till stängningsdags, fixade kvällens snackis och kom i säng på tok för sent.

Egentligen hade det ju varit bra om jag hade kunnat lägga upp bilder för att visa hur kul vi har haft den här veckan. Men min kamera är borta sen i fredags. Jag ska leta efter den idag så i bästa fall kommer det komma bilder senare!

Inga kommentarer: