söndag 20 februari 2011

Att allt det bästa inte hänt än

Jag har så sjukt roliga, fina och partyglada vänner. Igår var ytterligare ett bevis på att de i Karlekon är de bästa. Kvällen började hos Veronica och Cicci där fler slöt upp allt eftersom kvällen gick innan vi tog bussen in till stan och gick till Tempel. Dock är det inte att rekommendera att festa på nästan tom mage. Till slut var det så illa att jag nästan hade ont i magen för att jag hade dansat för mycket och ätit för lite under dagen. Att jag inte lär mig att äta innan jag ska ut!

Kvällen var i alla fall på topp med hattar, katt, dans, fotande, posande, sibylla och nattsnack. Lyckad torsdag och lördag. Nu fattas det bara att tisdagen och fredagen levererar!

(Och den här gången var jag diskret)

1 kommentar:

StoraSyster sa...

Jag ska tjata på dig nästa gång du ska ut så du inte glömmer äta innan, lilla syster <3