måndag 21 februari 2011

Life's so brilliant

Just nu är jag så pepp på allt. Pepp på livet kan man nog kalla det för. Jag klarar mina tentor med god marginal trots att klockan ofta hinner bli för mycket innan jag kommer efter kvällar med mina vänner. Och de kvällarna har också blivit fler till antalet. Jag unnar mig saker samtidigt som jag på något konstigt sätt har pengar kvar OCH sparar en del. Jag jobbar på ett jobb som jag trivs så himla bra på och där jag får jobba så mycket som jag hinner/orkar!

Jag kan helt enkelt inte klaga på hur jag har det just nu. Som pricken över i:et kommer vi även närmare och närmare våren. I alla fall i almanackan.

Imorgon är det dags för utgång 3 av 4 under en period av 9 dagar. Förhoppningsvis blir den lika lyckad som de två tidigare.

1 kommentar:

StoraSyster sa...

Have fun dear :)