måndag 28 juli 2008

Ny layout!

Nu är det ny layout på bloggen! Äntligen har jag kommit på hur man ändrar lite, så nu kommer ni åtminstone få se en ny header lite då och då. Jag fixade också så Du kan se ett bildspel till höger, med några av mina konsertbilder som är tagna i år. Under bildspelet kan Du också rösta på vilken artist du gillar bäst, Du får rösta på flera om du vill! Jag kommer byta saker att rösta om någon gång i veckan så kika in ibland! Vad tycker du om layouten? Säg gärna om det är någonting Du saknar eller som kan göras bättre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar nya layouten, stensnygg! Men du..... Det är inte schysst att sätta två av mina favoriter i omröstningen.

Anonym sa...

Hahaha, skrattade du? xD
Okej, man gjorde ju typ det. Och det såg ju rätt kul ut.. Varför var blodet oranget? xD
Har du msn? (A)

Adore sa...

Du måste hjälpa mig.. Jag har nästan kmit på.. fast inte helt xD