fredag 25 juli 2008

Sola och Bada!

Äntligen har det kommit underbart och varmt sommarväder. Det har ju varit bra väder tidigare, men inte så varmt, så jag har faktiskt passat på att sola och bada lite nu. Här på kortet ovan var det en liten kompis som jag hittade ;) Jag tror att han glömde någonting eftersom han ska vända. Det kan nog ta ett par dagar det där!

Några har frågat hur det gick för skalbaggen jag skrev om för några dagar sen....ja.....vi kan väl säga som så att den mår inte så bra längre^^ Kan kvävdes i den där burken. Ingen begravning fick den heller!^^ Stackars liten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, aw, stackaren. Hoppas det inte var nåt viktigt. Undra hur snabbt dom springer? (okej, dom är sniglar, men slemma fram snabbt då! xD)

Haha, det var det jag tänkte. Fick inte du helt dåligt samvete för den skalbaggen sen? xD Jag satte en gång ett glas över en långben och sen glömde jag ta bort det innan jag somnade så den kvävdes. Efter det mådde jag helt dåligt för den hade ju typ lidit helt mkt i glaset medan den kippat efter sina sista andetag.. :'( xD *störd*