söndag 21 september 2008

Stockholm 3 gånger

Vilken underbar vecka det har varit (men man blev lite trött)! Stockholm 3 gånger på 5 dagar! Först var vi och sjöng, gick bättre än vad vi trodde. I torsdags var det äntligen dags för Coldplay. Vill du läsa om konsert kan du göra det på min andra blogg. Sen i fredags åkte jag in och shoppade lite. Jag köpte bland annat dessa skor. Egentligen gillar inte jag högklackade skor, men jag tyckte verkligen om dessa så jag kunde inte låta bli att köpa dem. När jag ändå var i stan så passade jag på att träffa Susanne som också var där. Vi tog en fika tillsammans. Jättetrevligt!
Nej nu blir det back to reality den här veckan....tyvärr!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga boots! Me likie! Ja, det var jätteskoj att träffas! :O)

svar: Det kommer ta 2-3 månader minst. :O(