tisdag 2 september 2008

Stövlar i augusti??

Alltid när folk kommer tillbaka efter sommarens ledighet dröjer det inte länge för ens alla sätter på sig sina nyinköpta läderstövlar. Läderstövlar när det är 25 grader?? Det är exakt samma sak på våren. När snön har smält (det kan ju fortfarande vara jättekallt, men det struntar ju alla i) sätter alla på sig ballerinaskorna eller liknande. Okej jag älskar läderstövlar och skulle gärna gå i dem mer om det inte blev så varmt i dem. Men jag sätter ju inte på mig dem i augusti i alla fall bara för att visa att "åhh jag har köpt nya stövlar"!
Har ni också tänkt på detta?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när du säger det, så vet jag att det stämmer. Men jag tillhör dock kategorin som hellre går i mina boots än gympaskor, även om det kan vara lite varm vid 19.00 på kvällen. På natten är de dock ok. Men så är det: Jag älskar mina boots och stövlar! Fast jag drar inte på mig dem för att visa dem för folk, utan för att jag trivs i dem.

Anonym sa...

Hah vill du ha stövlar så ha stövlar.. Blir det svettigt ha inte stövlar ^^
Jag är smaaart ;)

Anonym sa...

håller helt med, själv vet jag inte ens vad jag ska ha för skor i höst, men folk är helt bundna vid årstiderna och tänker väl inte ens på vad det är för väder...