lördag 27 december 2008

3 par skor på 3 dagar

Hoppas att alla fick en underbar jul! Min var jättebra! Fint sällskap, god mat och fina saker. Kan det bli bättre? Jag fick bland annat en blixt till min systemkamera (Nikon SB-400), Kents samlingsbox, kläder, 2 par skor, Mamma mia dvd:n, 2 böcker, smink, hudprodukter mm. 

1. Julklapp från Scorett
2. Julklapp från Din Sko (ser inte riiiktigt ut som på bilden)
3. Reafynd på Monki (jag ska ha dem på nyår då jag ska bort)

Egentligen är jag inte så mycket för högklackade skor (gå bara ut på stan och titta på alla stackare som trippar runt i sina skor med på tok för höga klackar) men dessa skor gillar jag verkligen. Mamma tyckte att nr. 1 såg ut som en "mormorssko" och det stämmer ganska bra. Fler julkort laddar jag upp lite senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte att de var riktigt coola :) <3

Anonym sa...

Skorna nr 1 var riktigt snygga! :D