tisdag 2 december 2008

Mycket att göra? Eller?

Jag satt och funderade på en sak, en ganska meningslös sak egentligen! Folk brukar ofta säga hur mycket de har att göra i veckorna och hur skönt det ska bli med helg så de slipper vara så stressade. Ändå så loggar jag in i veckorna och har 50 olästablogginlägg och 10 uppdaterade kontakter på bilddagboken jämfört med 20 inlägg och 5 kontakter med nya bilder under helgen. Min fråga är då: Om man har "så fruktansvärt mycket att göra under veckorna". Varför sitter man då vid datorn? Saken är den att mer än 10 inlägg är om hur mycket de har att göra! Varför blogga om det?

Jag skriver ju också ibland om att jag har mycket att göra, men dessa människor som jag menar skriver om detta varje vecka. Samma saker. Vecka efter vecka. What's the point?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig sååå träffad! ;D
Jag ska försöka skriva lite roligare i min blogg. Problemet är bara att hela mitt liv cirkulerar i princip runt läxorna.. Det händer knappt nåt annat i mitt liv för tillfället.

Anonym sa...

haha jag kanske också är lite träffad precis som Sanna xD Mn jag håller med dig, det är ganska irriterande..

Anonym sa...

Visst är det irriterande. Det är väl bara att lämna datorn och göra det man måste eller sluta klaga.