onsdag 3 december 2008

Sandras tävling

Sandra har en tävling där man kan vinna ett Spotifykonto! Spotify är en sida där man kan ladda hem musik gratis! Hur bra som helst! Jag är extremt i behov av ett eftersom programmet där jag vanligtvis laddar ner musik bestämde sig för att lägga av för ett par månader sen. Så jag har en lista med låtar som jag vill ladda hem. Detta skulle ju vara ett utmärkt tillfälle för ett nytt program!

Jag gillar hennes blogg. Speciellt musiktipsen som kommer ibland, 9 låtar. Gärna mer sådant! 

1 kommentar:

Paulina sa...

Heres a guide to get a spotifyinvite without invitecode.

1. go to http://www.daveproxy.co.uk/
2. Write spotify.com in the box under "Enter URL", and press GO.
3. Uncheck the "Remove scripts" button.
4. Go to free and write desierd username
5. you can only select UK as country, and set "SE17 2DJ" as postal code.
6. Fill in the rest, capacha etc
7. click next and you should have your own account!