torsdag 1 januari 2009

Happy New Year

                          Hello 2009! 

Det inleddes med en liten latardag för mig. En underbar sådan! Jag somnade på tok för sent och gick upp sent också. Det blev till att slå ihop middagen och lunchen, men jag stack till min morbror och åt lunch. Trevligt! Anyway, sedan tänkte jag gå en promenad, men ingen ville gå med mig! Efter 3 timmar tvingade jag ut mig själv (och hunden). Det var så kallt så vi höll på att frysa ihjäl, men vi bet ihop och gick rundan i alla fall. Jag tyckte det kunde vara lite mysigt att spela spel så vi satte oss och spelade Yatzy, men jag vann inte så jag tyckte inte att det var någon idé att spela en omgång till utan jag satte mig och tittade på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" (det var det bästa som fanns på tv). Tja, sedan hamnade jag här och tänkte lägga upp nyårsbilder...vilket jag inte har gjort! Shame on me!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Latmask! Inte för att jag har varit mera aktiv på något sätt. Men jag skyller på halsen ;OP

Anonym sa...

Good work ^^