lördag 24 januari 2009

Test!

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson K530i
Mp3: Nej, jag har en iPod Touch
Dator: Lånar familjens, men jag vill gärna ha en Mac Book

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Schampo/balsam: Schwarzkopf
Tvål: Nivea
Parfym: Calvin Klein, men jag använder inte den så ofta
Medicin: Ska jag räkna upp allt?
Vitamin: Nån liten gul sak xD
Huvudvärkstablett: Alvedon, men väldigt sällan

KLÄDER
Skor: För många
Sneakers: Converse, eller Puma
Jeans: Cheap Monday is the best
T-shirt: Olika
Underkläder: H&M

ACCESSOARER
Väska: Små söta är bäst!
Plånbok: Monki
Solglasögon: Big ones is the shit! H&M och Dior (jag har INTE köpt dem själv ffs xD)
Klocka: Ingen
Smycken: Ring och halsband

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Det är okej, men helt dricker jag cola
Vin: Nej tack
Drink: Nej tack
Bröd: Fjällbröd, Njalla tror jag det heter
Glass: Åh, hur ska jag kunna välja?
Godis: Nej tack

Sno gärna detta test! :)

Inga kommentarer: