tisdag 18 mars 2008

Påsk och Mello!

Hej hopp!
Snart påsk....om två dagar är man ledig, men det är nästan som om man är det nu för det är inte så mycket de två sista dagarna. Har inte bestämt riktigt allt som jag ska göra än, men utomlands kommer jag inte iaf!^^ Hade väl hoppats på det, men det är lite så lätt när man har en liten jycke också. Det är liksom inte bara att ta med henne överallt. Hon ska med till Sundsvall och tack det räcker om man säger så! Men jag är hemma över påsk i alla fall!


Eftersom många skriver om Mello så gör jag väl det också^^ Tyckte väl att Perelli var ganska bra faktiskt, men jag hejade på Rongedal. Mamma hejade på Christer och det gjorde våra gäster som var hos oss också. Så jag satt och vaktade telefonen så att de inte skulle kunna ringa!^^ Men de ringde i köket istället!! Orättvist! xD När jag hörde bidragen tänkte jag: Shit ska någon av de här "ta över" efter Ark?? Men det blev väl bra till slut trots allt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då jag valt att bara se valda delar av Mello, eftersom jag är anti-Mello, så säger jag bara att Martin och Olas strategiförevisning var roligast. Och Björn och Christian förstås!

Låtarna har jag hört tillräckligt på radion vid det här laget. Men jag har ingen åsikt om vilket bidrag som hade varit det bästa att skicka.

Anonym sa...

Oh.. Hoppas du är hemma på lovet =)

Anonym sa...

Skönt att ni har det lugnt de sista dagarna.. Tvärtom för oss, full fart!!

Hoppas det blir något skoj på påsklovet för din del ;D!! Själv ska jag ju se Moto två gånger :p Härligt värre!

Ja i melodifestivalen höll jag ju på BWO men det här funkade väl också.. :D
Kram!

Anonym sa...

det blir väl som det blir jag gillad einte perelli alls. hejade massa på nordman möjligtvis BWO