lördag 29 mars 2008

Påsklov....yeah

Nu är snart lovet slut! Jag har inte bloggat så mycket, men jag tänkte att jag kan sammanfatta allt istället!

Lördag-Söndag: Första dagen träffade jag först Elin och vi tog en fika på stan, pratade och kollade lite i affärer. Senare så åkte jag och Isabelle till LLA och kollade på den avgörande matchen mellan Frölunda-Färjestad. Färjestad vann såklart(förlåt Frida)!! Ja Frida träffade vi i pausen också, men usch vilken hemsk tröja hon hade på sig!! Frölundatröja liksom :O. Andra dagen så åkte vi tillsammans med en barndomskompis till mig och hennes familj för att äta påskmiddag i Grythyttan. Gott men tusan så kallt jag tyckte det var då!!

Måndag-Tisdag: På eftermiddagen kom Frida hem till mig och vi hade det trevligt! Tog en massa *host* fina kort. Sen så gav jag henne en liten pianolektion. Så nu kan hon spela "Calleth you.."^^ Vi kan ju bilda band!! xD Dagen därpå så gick vi och hämtade Busan på dagis och gick med henne till en park för att gunga och så kastade de snöbollar på mig^^. Sedan fortsatte vi ner på stan för att fika och möta upp Fridas syster Hanna. Busan var jättemysig, ibörjan var hon blyg, men sen kom vi riktigt bra överens haha!

Onsdag-Fredag: Vi åkte till landet som ligger 7 mil från Stockholm. Det var jätteskönt. Det är en klyscha att man åker till landet för att må bra och vila upp sig, men det stämmer verkligen! Det var kanske inte världens bästa väder - sol men iskallt. Det trotsade jag i alla fall och gick promenader med lilla jycken(ja hon är faktiskt ganska liten). Jag hjälpte till att flytta bort alla möbler från ovanvåningen eftersom vi ska tapetsera om också. När vi skulle hem åkte vi "förbi" Stockholm också. Vi skulle hitta något ställe att äta också, men missade tre avfarter i rad^^ så vi fick åka ända till en bit innan Enköping innan vi fick mat. Men hem kom vi till slut.

Idag har jag faktiskt tagit det lugnt. Jobbat och så kollade jag om mobilen jag skulle köpa fanns kvar....men NEJ det gjorde den inte. Imorgon ska jag ut och gå eller springa och kanske träffa någon kompis....vem vet!!!

1 kommentar:

Adore sa...

Bus och du kom ju bra överens ju.. Haha ^^

Ursäkta mig.. Men Min frölunda-tröja är faktiskt en av dom snyggaste tröjorna jag har.. Delad plats med Ark-tröjorna typ.. Haha ^^