måndag 4 april 2011

And I am so tired

Om gårdagen var tråkig i och med att jag fick stanna hemma istället för att gå på konsert så var nog den här dagen ännu värre. Det hade jag aldrig kunnat gissa att den skulle bli.

Det började med att jag vaknade kl. 02. Klockan två på natten liksom. Hur är det möjligt att vakna då? Det var inte bara att jag vaknade då utan jag har varit vaken sedan två. Först tänkte jag att jag kunde somna om, men det visade sig att det gick inte. Jag väntade snällt till klockan var 06.00 och sedan tittade jag på ett avsnitt gossip girl, släpade mig efter det till köket och hämtade frukost som jag åt framför Jims värld. Sedan insåg jag att jag hade en, förmodligen, fruktansvärd dag att se fram emot, men att det var bara att göra det bästa av den.

Det blev hårinpackning och sminka sig det allra finaste så jag kände mig pigg (kanske mest för att inte skrämma livet ur folk) och sedan bege sig mot universitetet. Jag var som en zoombie och dagen släpade sig fram.

Vi sammanfattar den så här:
+ Klarade den stora mikroekonomitentan, score
+ Åt god daimtårta...och så blev det fiskpinnar till lunch
+ Ytterligare ett avsnitt av Gossip Girl
+ Mina vänner har twitterfest, underhållande

- Samuel har blivit sparkad från Mando
- Fruktansvärt trött hela dagen
- Behöver jag säga att jag är trött?

Inga kommentarer: