tisdag 12 april 2011

Golden platitudes

I måndags provade jag på något som jag har velat prova på länge - yoga. Det var helt underbart! Eftersom den slutade 21.30 så kunde jag med gott samvete åka hem och sova med en gång. Och vad gott man sov efteråt. Yoga rekommenderas kan jag lova!

Annars så känns livet ganska bra just nu. Det är vår, resor bokas, fina vänner och jobb. Det enda som känns jobbigt är att jag inte får något sammanhang i kursen jag läser nu. Men jag satsar på en rejäl utgång på lördag och sedan får jag hoppa in i tentabubblan på allvar (gör ett litet skutt in i den redan imorgon pluggis som jag är).

Till sist så funderar jag mycket över vad jag vill göra med min framtid. Jag vet att många säger att man ska ta det som det kommer, men jag vill ändå ha någon form av struktur på kort sikt. Ska försöka boka tid med SYO:n till veckan så kanske hon kan hjälpa mig på vägen!

1 kommentar:

Åsa sa...

Du är så duktig :)