lördag 2 april 2011

Sickness

Jag är så besviken.

Det skulle ha blivit världens bästa dag imorgon! Jag skulle ta ett tidigt tåg till Göteborg, umgås med Frida och sen se världens bästa The Ark på kvällen för att sedan ta ett ännu tidigare tåg hem på måndagen. Nu försörs allt på grund av en dum magsjuka (eller vad det nu var). Inte så bra att svimma mitt under konserten kanske. Jag hade verkligen sett fram emot att åka dit igen, speciellt eftersom jag bara hade två spelningar inplanderade under vårturnén.

Idag hade jag en ledig dag som jag hade sett fram emot skulle få bestå av att äta massa god mat eftersom jag alltid blir så hungrig dagen efter att jag har varit ute (mycket bra kväll igår förresten) fick bytas mot sängen, två avsnitt gossip girl och bloggläsande. Inte helt fel, men anledning till sängliggandet var ju inte den bästa.

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra imorgon för att trösta mig själv innan jag ska se ett avsnitt av Desperate Housewives!

1 kommentar:

Susanne sa...

Krya på dig tjejen :)