lördag 9 februari 2008

Finns ingen bättre vinnare...

Nu är det dags för Melodifestivalen igen då....Jag tror att Carola och Andreas Johnsson kommer att vinna allting. Jag gillar inte Carola, men jag tyvärr gör många andra det. Men jag ska i alla fall ladda upp för Mello men chips och godis så man får det lite mysigt^^Men vi kan ju absolut inte få bättre vinnare än förra årets!!! ;D

Jag och Johanna hade en trevligt kväll igår när vi spelade gitarr, tittade på "let's dance" och hade det mysigt. Eller rättare sagt vi skulle titta på det, men det blev inte så mycket med det utan vi satt och pratade istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan!
JA, där sitter de one and only som jag kan tänka mig att titta på då det gäller mello.....
OOOOOllllllaaaaaaaaaaaaa Z-z

Anonym sa...

Ahhh.. Arg att jag är sjuk asså.. Annars hade jag inte suttit här..
Melodifestivalen igår va ett stort skämt typ.. haha hjälp^^

Anonym sa...

Låter som ni hade en bra kväll! :O)

Najs att ha någon att spela gitarr med. Saknar det.....

Anonym sa...

Själv höll jag på Pudlarna och E-Type.. men åt helvete med hela mello det här året.. :( suck Jo Johnsson och Häggqvist vinner, inget snack om saken.. Snälla ta mig ett år tillbaka.. Då var det en glittrande melodifestival och allt var underbart :D