söndag 3 februari 2008

Min Helg!


Jag gillar när det händer massor med saker (för er som inte visste det). Men den här helgen blev det mindre att göra än vad jag trodde..... Igår jobbade jag först därefter så gick mamma och jag ut och åt. Det var mysigt trots att det snöade så mycket så att man knappt kunde titta när man gick. På kvällen gick jag med min morbror på ishockey!! Färjestad-Södertälje! Jag gillar hockey speciellt mycket, men det har faktiskt blivit två matcher än så länge i år. Det var en spännande match som till slut blev oavgjord. Jag hade sett fram emot en vinst så jag kunde reta pappa lite eftersom han hejar på Södertälje.^^

Idag har sjungit i fyra timmar men Clavinova! Det blev lite segt på slutet, men det behövdes en extra dags rep. Sen så gick jag ut på en skön promenad, eller ja det var lite slaskigt. men det gick fint.

Jag sitter och tittar på vad jag ska göra på sportlovet och jag inser att det som jag och familjen vill göra kräver att vi får två veckor ledigt. Vad ska man ta bort??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Färjestad suger!!!
hahah ^^

Hm.. du kan komma hit en helg på ditt sportlov :D
Elr när har du det ens??^^

Anonym sa...

Åhh, vad var det ni skulle göra på sportlovet?? =)

Anonym sa...

HV71 ska det vara! Sen är det inte alltid lätt att gallra bland aktiviteterna ibland, men ni kommer nog på något sätt.

Svar på kommentar: Schysst! ;OP

Och tackar så mycket! :O)

Anonym sa...

det är jättehärligt med hockey.. var alltid på det när jag var liten och det blir lite nuförtiden också .D

Ja det är svårt att veta vad man ska göra... hoppas ni får rätt på det tillslut!!
Kram!