måndag 11 februari 2008

Åhh, vad Melodifestvalen började bra, precis som jag hade hoppats...INTE! Jag fattar inte hur Crister Sjögren kunde gå vidare. Eller jo jag fattar i och för sig lite eftersom en viss person här hemma tycker att han är så bra och har sagt att den skivan kommer att spelas i bilen. Mm visst??!! Om jag kan få ta med mig öronproppar!

Egentligen så kan man ju ta och strunt i att fortsätta med med Mello. Ja, jag menar de bästa har ju redan vunnit och de har själva sagt att de inte ställer upp något mer. Så då är det ju både slöseri med tid och pengar att ordna festivalen^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Precis precis.. !! ;D

Anonym sa...

Stensant!

Anonym sa...

Ja melodifestivalen suger.. .!!Men varför kan man inte låta bli att titta? Det är det som är de märkliga.. Åh orkar inte ens tänka på vad som kommer att hända på lördag,, när divan är tillbaka... :( suck.. Hoppas att din vecka har varit bra!

Anonym sa...

Hahahah, du har SÅ rätt! Jag ska bara kolla en gång till, och det är på finalen när någon av Arkarna måste dit och dela ut en sångfågel. xp