fredag 29 februari 2008

Igår var jag och tittade på Sweeney Todd med Sofia. Bra film, eller musikal var det, men lite mycket blod kanske. 12 stycken skar han halsen av så till slut kunde man titta^^. Det som överraskade mig var hur bra Johnny Depp kunde sjunga.

Jag kopierade dessa frågor från bdb, kanske inte världens roligaste frågor, men något i alla fall.
Svara om du orkar och vill :)

1. Känner du mig?
2. Vad heter jag?
3. När fyller jag år?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Vad tycker du om mig?
6. Vad påminner om mig?
7. Kan du lita på mig?
8. Är jag smart?
9. Hur känner du mig?
10. Vad är ditt bästa minne med mig?
11. Vad är jag bra på?
12. Har du nån gång hatat mig?
13. Har vi samma humor?
14. Vad borde jag arbeta med som vuxen?
15. Är jag snål?
16. Är jag söt?
17. Vilken låt påminner dig om mig?
18. Säg en mening med mitt namn i den?
19. Vad är det bästa med mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh Jag vill också se!! :D

Jag kan svara här =)

1. JA, det får man väl ändå säga att jag gör ^^
2.Vad jag heter elr vad du heter? Fast jag vet ju båda..
3. oj.. Hälp.. haha men va d inte maj.. :?
4. Hm.. Första gngen vi träffades elr?? Förra året ngn gng ^^
5. Det vet du.. Hoppas jag :) Wonderful ^^
6. Filtis-gubben på msn kanske.. hahah
7. Jaa.. Det hoppas jag iaf ^^
8. Hahaha inga kommentarer.. hah ;)
9. Hur..? Oj.. lite på alla möjliga sätt typ.. hah ^^
10. Kanske när vi satt på ditt rum.. Kmr du ihåg..?? Skratta ganska mkt.. ehm.. ;)
11. Typ.. allt?
12. Neeej! Fast lite sur när du säger att du gillar Kent.. haha
13. Joo.. VAd jag har märkt iaf ^^
14. Oj.. Hm.. Kanske ngt med matte?? hahahaha matte d =/
15. Snål? Det vet jag inte.. Men tror inte det..
16. Självklart =)
17. Alla Ark..?? Men om jag ska välja så, Stay real/Look sweet eller New Pollution..
18. Första gngen jag hörde Death To The Martyres trodde jag dom sjöng Viktoria i refrängen.. (eller mer typ Victory=seger elr ngt.. hah)
19. Svårt att välja bara ngt.. Men du är så underbart snäll.. Och du förstår mig :)

Oj.. Inte det kortaste inlägget jag har skrivit ;)

Anonym sa...

hej här är nu mina svar....(Z-Z)
1. ja
2. Haha
3. ?
4. pja, virtuellt bara...
5. Bra en lite stjärna
6. mina barn
7. svårt...
8. JA!
9. -
10. OlaS
12. Fota och babla
13. -
14. kanske
15. Bonde...flin
16. ?
17. JA
18. Alla arklåtar
19. MSN....Hahaha