söndag 27 januari 2008

Moto Boy på 4:an

Jag är tvungen att länka denna video! (Jag länkar för jag vet tyvärr inte hur man får upp den på annat sätt). Det är i alla fall Moto Boy på tv4. Jag ångrar lite att jag inte kunde ta mig till Malmö, men men nu är det som det är.

http://tv4.se/klipp/248397.html

Btw så hade jag sett fram emot hela veckan att jag skulle ut och springa i helgen. Men jag har knappt kommit utanför dörren pga att jag troligtvis har fått inflammation i benhinnorna. Varför ska JAG få det??? Kan inte någon som inte gillar att röra på sig få det?? Nej nu är jag taskig!! Fy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart! =)
Jag längtar också..
Hör av mig när jag vet mer :) <3

Anonym sa...

Ja det klippet är alldeles fenomenalt, precis som Moto Boy själv!

Åh benhinneinflammation är hemskt.. Jag har haft det jättelänge nu. Det är väldigt svårt att bli av med det också.. suck.. håller med dig.. Vi som verkligen vill springa, varför ska det skada oss?