fredag 11 januari 2008

Grammis med sjöstjärna

Jag vet att jag är lite sent ute när jag skriver om Grammisgalan, men jag gör det i alla fall. Det är klart att man blev lite besviken när de man mest ville skulle vinna(Sahara hotnights, The ark, mm.) inte gjorde det. Tråkigast var väl att inte Ark vann. Jag har aldrig gillar Lars Winnerbäck så jag hoppades att vem som helst skulle vinna priset för Årets låt utom just han. Men det är klart att han vann! Kent fick två priser, vilket jag tyckte var bra, men inte såg de glada ut för det. Ett leende kan man väl åtminstone kosta på sig när man har vunnit en Grammis. Någon som var tusen gånger gladare var Salem al Fakir som vann fyra stycken.

Jag tror tyvärr att det Ola sa om dagssländor även kan passa bra till The Ark: - De har fått sina 15 min i strålkastarljuset.
The Ark var i fokus i samband med Melodifestivalen och början av sommarturnéen. Men sen så har det inte varit så mycket mer om dem. Majoriteten vill inte läsa om dem eller höra dem. De vill hellre ha Måns, Danny eller något i den stilen. (inget ont om dem, det bara är så). Men å andra sidan kan man se det på ett annat sätt: om "alla" skulle gilla dem, skulle det var roligt då?? Jag tycker faktiskt att det är roligt på ett sätt att många tycker att de är töntiga.

Under veckan skulle jag också komma på några roliga saker att göra under våren, men jag inte kommit på något. Help me!!!!!!

By the way, detta är vad vi hittade i vår räkpåse! Jag tror att det är han i Svampbob Fyrkant, eller är inte det en sjöstjärna?? Svampbob kompis alltså!!




4 kommentarer:

Anonym sa...

What??!!! Ark.. 15 minutes of Fame??
Skämtar du?? ^^
Ark är det bästa som finns!! :D

Men det gick ju inte så bra som vi vet ;)

Kent.. Usch.. Och lars Winnerbäck.. Ehh va??.. ;)

<3

Anonym sa...

PATRIIICK :DDD Svampbobs kompis! Den underbaraste av dom alla XD Älskar svampbob X)

Anonym sa...

Kent! Jabba!
Men de kunnde ju ha visat lite mera glädje...
Hihi! lilla svampbob fyrkant...men det såg väl mest ut som en fin sjöstjärna va?
Kramizzzzzzzzzzzzzz z-z

Anonym sa...

Nej tyvärr gick det ju inte så jättebra.. JAg blev så arg när Winnerbäck och Miss Li vann för gud vad jag höll tummarna hårt för Sahara... Menmen, det går ju inte alltid som man vill..

Du hr nog rätt angående det där du skriver... glöm nu inte att rösta på Rockbjörnen bara :D

PUSS