söndag 20 januari 2008

Jag som liten är



Idag satt jag och min familj och pratade om roliga och konstiga saker jag gjorde när jag var liten. (När vi kommer in på det så brukar det ta en stund) ^^

Jag var runt 5 år och var jättearg på mamma och pappa för att de inte gav mig tillåtelse att göra något som jag ville. Till slut så var jag så arg att jag gick in på mitt rum och packade en väska och gick in i köket och sa: -Nu går jag!! Hej då! Det som gjorde mig ännu argare då var att de inte tog hotet på allvar. Jag öppnade dörren och gick ut och insåg med en gång att jag hade ju ingenstans att bo!! Då gick jag in igen och bestämde mig för att det är kanske ganska bra att bo hemma trots allt. Mamma trodde inte särskilt mycket på att jag skulle gå iväg så hon hon hade lagt från bullar och saft till mig! ^^

Jag skulle säkert kunna skriva en liten bok om massa konstiga saker som jag har gjort, men som tur är så var ju det där ett antal år sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah vad söt ^^
Man kan faktiskt se att det är du ;)

Jag gjorde nog inte så mkt konstigt när jag var liten..
Kanske beror på att jag har två systrar som typ alltid tog hand om mig ;)
Elr.. Jag pillade upp en pärla i näsan en gng.. ^^
Annars var jag nog ett ovanligt snällt barn.. Vilket jag självklart fortfarande är.. ehh.. hm.. jaa...

Anonym sa...

haha1

Men på bilden måste du vara ett år högst två...hihihi, gullig "skit"

Du är ju en riktig knäppis du....

Kramizzzzzzzzzzzzzz

Anonym sa...

Haha, sötis!
Snacka om att va trög, påminner om min lillebor.. :D