tisdag 8 januari 2008

Me and my dog

Hundar är konstiga varelser (för er som inte har kommit på det). Min hund är tyvärr ett livs levande exempel. Men vi är faktiskt lite lika ibland också hon och jag. Om man nu kan vara lik en hund. När vi var ute för en stund sedan skulle hon ta sig över en snödriva med blötsnö. Problemet var bara att den var över en meter hög och Xidra är bara ca en halvmeter. Hon sjönk ner i snön och fick kämpa sig upp och sedan tillbaka ner för att göra om detta ett antal gånger. Till slut insåg hon att hon kunde gå runt!! SMART!

Men jag är inte mycket smartare jag. När vi skulle gå in och jag stod utan för dörren så insåg jag att det var något som fattades...Jag kollade i handen och såg att jag hade kopplet där och tänkte: vad bra då har jag allt med mig. Sekunden senare insåg jag att jag hade ju inte hunden med mig. Shit...då fick jag springa ner och hämta henne. Vem är smartast?? Jag eller hunden??

4 kommentarer:

Adore sa...

Hahahah ^^
Var tusan hade du gjort av hunden??
Lämnat henne så hon kunde festa på nöjesfab.?? ;)

Jaadu.. Det var faktiskt klurigt vem det nu är som är smartast..

Hälsa Xidra från mig!! Så grymt söt :)

Anonym sa...

HAHAHAHA XD Fan va roliga men sjuka saker man gör ibland xD Och typ värdens sötaste hund juh :'D

Kram

Anonym sa...

Haha, tror att hunden är en nutta smartare.. xD.. HAHA,, inget ont mot dig eller så... ;)

Anonym sa...

Tack, detsamma :)