söndag 6 januari 2008

Så smart som jag kan bli...

Idag när vi satt och åt så började vi prata om läskiga saker som vi hade varit med om. Då kom jag på en sak som hände mig sommaren för två år sedan:

Jag var ensam hemma i ett hus på landet och satt i vardagsrummet som är ovanför garaget. Plötsligt så lät det en massa från garaget och blev vettskrämd. Jag tittade ut genom fönstret och såg att garagedörren var öppen. Hade det hänt idag så hade jag väl sprungit och gömt mig eller nått^^ Men (dum som jag var) så gick jag ner i källaren med en kvast(!) i handen. Fråga mig inte varför jag tog den kvast med mig. Till på köpet så var det halv! I alla fall så gick jag ner och öppnade långsamt dörren till garaget. Som tur var så var det bara något som hade tippat, men tänk om det hade varit något annat.

Idag så här det även sista dagen som jag är ledig och det känns som om det kommer att bli en låååång vår. Min kalender innehåller inte så många roliga inslag. Så idag och de kommande dagarna ska jag försöka hitta lite saker som kan göra våren roligare. Någon som har ett litet tips kanske??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Modigt men icke så föredömligt att gå ner själv i garaget...
Jag tycker att du ska boka in biobesök, en dag i skidbacken, och ngn shoppingrunda med lilla mamsen, det brukar ju vara givande.
Eller???

Anonym sa...

Hihi det var jag som tyckte till Kramizzzzzzzzzzzzzz!
Du vet vem!

Anonym sa...

Haha smart.. ^^

Du skulle ju alltid kunna slåss med kvasten iofs ^^

Jag har en ide som kan få din kalender att kanske se roligare ut :)

<3

Anonym sa...

Haha smart ide med kvasten!! Tänk om det nu verkligen hade varit ett monster, i sådana fall hade du haft värsta försvarstekniken!!

Jadu, det är svårt att komma på vad som är kul när man har tråkigt... Du kan ju alltid gå ut och fota en massa, då blir iaf jag skitglad :D

Anonym sa...

HAhaaha XD jag hade ALDRIG vågat gå dit ock kolla xD jag vågar inte ens kolla ut genom fönstret i mitt eget rum när det är mörkt ute ( efter att ha sett på skräckfilm ) xD

Jadu, jag brukar hitta på små saker med kompisar (: Kanske gå och fika eller äta på resturang ;D eller Donken :D det ä gott x)

Kraam