måndag 7 januari 2008

Utmaningen

Jag blev utmanad av Marina:

Som utmanad ska du nämna :
5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra, utmana sedan 5 [ 4 ] personer att göra samma sak. (:

Saker jag aldrig gjort:
1. Sovit längre än till halv elva
2. gillat spenatsoppa
3. varit sjuk mer än 5 dagar per år
4. ridit
5. haft det så roligt som under 2007

Saker jag har gjort:
1. skrattat en massa, senaste idag, och sen inte fattat vad jag har skrattat åt (typiskt mig)
2. tillbringad födelsedagen på sjukhuset
3. gått in i en stor glasruta
4. tagit 700 kort på en vecka
5. Sjungit på IKEA i Ungern ^^

Saker jag ska göra:
1. göra så att det blir en rolig vår hihi
2. gå på konsert
3. bli bättre på att komma ihåg saker
4. åka skidor :)
5. åka utomlands (i bästa fall)

Jag utmanar: Frida, Amanda, Sara, Sofia och Isabelle

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaha, får man göra det imorgon?

massa saker jag inte gjort...ännu flera som jag hunnit med...hm...spännande!

Vill ha lite vägledning bara...återkommer imorgon....z-z

Anonym sa...

Haha, har du aldrig sovit längre än till halv 11? du måste skämta med mig :P
Du får sluta och kommentera min blogg, lite skämmigt när det bara är du som kommentera :'(:P Näedå skojar bara, jätte kul att du gör det! Syns i skolan imorgon. kram

Anonym sa...

JAHA!
Så du utmanar mig?
Då ska jag väl återkomma med knäckande svar i min blogg dådå :)

KRAM

Anonym sa...

Fem saker som jag inte har gjort;
Träffat OLASALO
Kramat OLASALO
Hoppat bungyjump
Varit i Indien...
Jobbat som "rodare" på turné med ArKarna

Fem saker jag gjort;
Varit på ARK-konserter fem ggr!


Fem saker jag inte hunnit med;
Kört bil tvärs usa´s kontinent
Tvingat till mig en personlig träff med OLA!
Gift mig
Skaffat hund
Ägt en arab-hingst!

Det var det va?