onsdag 2 januari 2008

Alla dess test!! :)

Jag älskar dessa test, läs om ni orkar:

JAG HAR
[ ] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning (en gång i sexan när vi hade en konstig vikarie)
[ ] slagit en kompis
[/] kramat grannen
[x] ljugit för min mamma
[/] varit vaken hela natten
[x] söndrat ett fönster

[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[ ] busringt
[x] brutit ett löfte
[ ] suttit på en moped
[x] lyssnat på klassisk musik

[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[/] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning

[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[x] druckit mjölk
[x] använt hängslen
[ ] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[ ] stigit på fel buss eller tåg
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[xxx] varit på min favoritartists konsert

[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[/] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[x] förlorat en nära vän
[/] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[x] sjungit solo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hah du.. Jag har gjort varenda sak på den där listan.. Elr kanske ngn jag har missat ;)

Anonym sa...

Jadu vi pratade om ite allt möjligt, Lamont, 2008 hur jule och nyår hade varit, han tackade för de gånger vi hade setts!!!

Du vet att jag också älskar texter :D Därfö måste jag sno det här av dig :D