söndag 30 december 2007

Happy New Year


Nu tänkte jag försöka mig på att göra en liten sammanfattning av året....Det är lättare sagt än gjort för jag har gjort så otroligt mycket det här året. Framför allt så har jag lärt känna massor med nya personer. Först i april så var jag i Paris, i början av juni så var jag i Ungern med alla underbara vänner, och i november så var jag i Wien. Men det är nog trots allt Ungern som var absolut roligast. Jag tror heller aldrig att jag har sjungit så mycket som detta år. Det satte tyvärr sina spår eftersom jag fick problem med halsen ibörjan av året.

Under sommaren så var det också mycket att göra, men det är på något sätt lättare då när det är ljust och fint. Ett par konserter hann jag också med^^ Rottneros måste jag ändå säga var bäst trots allt, men jag kommer nog aldrig glömma när jag skulle se Melody Club i Oxelösund. Då följde mamma med och vi stod ganska långt bak. Till slut stod vi så långt bak så det var bara vi två och Cornelia och en till som stod där(Cornelia var där för att Ark skulle spela efter, men jag såg inte dem). Men det var faktiskt kul trots allt! Tråkigt att Isabelle har flyttat, men vi kan ju träffas i alla fall!^^ Det är också roligt att jag har träffat trevliga människor nu under hösten!!! Vi kommer att ha mycket trevligt tillsammans :) Hoppas att alla har haft ett bra år och att just vi träffas nästa år!
Tack alla som har gjort detta till ett sånt underbart år. Jag skriver inga namn för det är så otroligt många. Alla jag vet som läser min blogg har hjälp till att göra mitt år jättebra! Tack!

GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa.. Det Tackar vi för :)

Hoppas du får en underbar dag imorgon!!
Om vi inte hörs på msn så är det säkert sms ;)

Kram<3

Anonym sa...

Gott nytt år!!!!

Anonym sa...

hej lilla kramis!
vad bra att du har haft ett ljust år!
hoppas att 2008 blir än mycket bättre!
Stor kram och Gott Nytt 2008!
Sara KRAM