lördag 29 december 2007

Marie i Mitt i City

Idag så bestämde jag och Isabelle att vi skulle se Marie Picasso när hon skulle sjunga i Mitt i City(köpcentrum) här i stan. Det kunde vara roligt att se henne i verkligheten samtidigt som man kunde shoppa. Vi satte oss ned på en bänk för att vila lite och bakom oss satt det tre tjejer i 10-årsåldern och plötsligt började de fnittra helt hysteriskt:
Tjej 1: Vet ni vad jag har köpt?
Tjej 2 & 3: Nej, vad?
Tjej 1: En tröja till Marie (stolt)
Tjej 2: Nej har du?? (full av beundran)
Tjej 1: Ja, men jag köpte den i L. Tror ni det passar?
Tjej 2: Ja, men kan inte vi få följa med när du ska lämna den??
Tjej 1: Jodå

Jag fick tyvärr inte se när de lämnade tröjan för en liten stund senare kom det ett kundmeddelande i högtalarna att tidningen som hade skrivit att Marie skulle komma hade skrivit fel. Det var nästa helg hon skulle komma. Då var det bara att gå vidare och fortsätta shoppa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

nämen så typiskt!

men tror du att hon är ngt att se så där mitticity?

Stackars småbarn....undrar om de blev ledsna?

Anonym sa...

Hihi det var jag det där z-z

Anonym sa...

Jaha.. Hon är typ på turné genom sveriges gallerior elr så ^^

Hon va här i stan i två dagar och uppträdde.. men jag va inte där.. :)

Hoppas du har haft en bra dag.. Ngra planer för nyår än?? :)

<3

Anonym sa...

Haha ;) Marie kommer den 5:e till Mitticity.