tisdag 18 december 2007

Lost and found

Ibland undrar jag vad det är med mig. Eller vad det är med mitt huvud kanske man ska säga. Idag skulle jag iväg och sjunga. Ja eller det var i alla fall vad jag trodde att jag skulle göra. Jag hade en jättestressig! eftermiddag och slängde i mig mat snabbt innan jag åkte iväg vid halv sju. Jag hade sms:at innan jag åkte när det var jag skulle vara där, för det var tiden jag var osäker på Men jag var bombsäker på att jag skulle dit idag i alla fall. Jag åkte iväg och ställde mig i det lilla snöfallet som var och väntade. Men efter att och hade stått där i ett par minuter och konstaterat att dörren var låst så började jag tvivla på att jag verkligen hade uppfattat rätt. Efter att ha stått där en liten stund så fick jag ett sms om att tiden var visst rätt, men det var imorgon jag skulle dit. Då var det bara att bege sig hemåt och all stess innan var förgäves.

Så kan det gå när huvudet inte är med mig! Men när jag kom hem tog jag ett bad för att varva ner lite. För första gången åtstadkom jag också skum. Jag har alltid lagt i badkulorna och allt det mot slutet och då är det inte så konstigt att det inte blir skum. Men nu testade jag alltså en ny och rätt metod som funkade mycket bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är det jag säger (och alltid har sagt^^)
Det är för mkt att tnka på nu..
Skolan gör ju inte det hela bättre ;)

Anonym sa...

Hahah nepp inte en enda :S Men idag så ;DD Kraam