måndag 10 december 2007

Julklappstips sökes

Jag hittade en vacker bild min lilla vackra hund! Men det är taget när hon var mindre.... Hade en mycket trevlig lördagkväll med alla gamla goa vänner! Först konsert och sedan så hade kollade vi på Ungern-filmen. Vilka fina minnen...

Är det någon som har tips på vad man kan köpa i julklapp?? Tro inte nu att jag är sent ute i år igen. Jag vill bara ha lite tips. Det är mest till mamma och ett par kompisar som jag har inte kommer på något. Det är liksom bara två veckor kvar till jul och denna vecka hinner jag nog inte ut på stan.

Jag och en kompis har kommit på att kanske ska på Kent när de kommer till stan i mars. Jag är inget fan av Kent, men det kan ju alltid vara kul att sen dem.

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

testing testing one two three
(yes jag kan räkna så långt på engelska) *STOLT* xD

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Naah.. Hon är så söt :)

haha fråga inte mig om julklappstips.. har fullt upp med att kma på ngt själv ;)

<3

Anonym sa...

Ock! Din hund ä sju skitsöwt! :'D