torsdag 20 december 2007

Normalt??!

Här är en normal(??) konversation mellan mig och Frida:

Frida säger:
naa.. jobbig människa
Viktoria säger:
ja asså du skulle se henne du skulle se henne
Viktoria - säger:
hon är typ 60 och byxorna hur högt som helst och jättekass hållning
Frida säger:
hah gu va jag stör mig på människaor som inte fattar att man INTE ka ha byxorna i armhålan
Viktoria - säger:
haha....i armhålan
Viktoria - säger:
byxorna är nästan där
Viktoria - säger:
eller under hakan
Frida säger:
Haha asså vad är det svåra med att fatta vad midjan sitter??
Viktoria - säger:
vet inte...hon är ju naturvetare så hon borde veta
Frida: säger:
Haha är hon biolog
då kan man väl kroppen och vet var midjan sitter..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha ^^
Men vaddå.. Är man biologilärare så borde man faktiskt veta var midjan sitter..
Och det är faktiskt ett måste att veta att byxorna ska sitta där..
Armhålorna är till för... jaa.. Inte att ha byxorna i iaf ;)

Ska jag kma pch säga till henne tkr du?? ;)

<3

Anonym sa...

Hm, ja byxorna skulle kanske vara till bh oxå???
lärare är ett fattigt folk tänk på det...fniss
z-z

Anonym sa...

Jo Viktoria ä ett fett nais namn ^^ Men har inte du handlat alla julklappar redan? ;) Jag skulle hellre va hemma än åka ut o shoppa IGEN! vi kan byta? X) Kram