fredag 28 december 2007

Very much to do...


Hoppas att alla fick en underbar jul!! Det fick i alla fall jag! Jag fick bland annat en fotoskrivare och photoshop så nu kan mina bilder bli ännu bättre! ^^

Dagarna går fort och snart är det nytt år. I bästa fall kommer det att komma en sammanfattning av året. Även fast dagarna går fort har jag hunnit med mycket idag. Så idag har det varit som att klämma in flera dagar under en och samma dag. Jag har spenderat dagen med Isabelle och vi var bland annat på bio och såg " Arn-tempelriddaren". Den var bra, men lite seg.

Sen gick vi på stan och jag köpte en kalender och en väska. Tänkte även köpa en jacka, men upptäckte då att jag hade tagit med mig för lite pengar. Men det var som om halva stan hade kommit på att man kunde gå och shoppa idag för det var knökfullt med människor överallt.

På kvällen lagade vi mat. Pizza blev det, och så lärde jag Isabelle att spela piano. Det var kul det. Till slut så gick det riktigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm låter som du har haft en mysig dag :)

Lika fullt på stan här nere också ^^

Är Arn ngt du rekomenderar elr?? :)<3

Anonym sa...

aha, fint med din julklapp för foton...Har du sett Arn?
Ska se den imorgon...säg att den var värd 2,5 timmme i biosalongen....!
God fortsättning kram z-z