tisdag 4 november 2008

7 saker om mig

Jag blev utmanad av Maygirl att skiva 7 saker om mig själv! 

JAG....
  • HATAR skräckfilmer!
  • tycker det är läskigt att spola på tåg och färjor
  • har aldrig sett Harry Potter eller Sagan Om Ringen-filmerna
  • har den fina vanan att spegla sig i skyltfönster med människor innanför
  • har varit 1:a i skytte i min ålder i landskapet där jag bor
  • har varit på konsert med Måns Zelmerlöf (inte frivilligt)
  • lyckas alltid missa kända personer trots att de står precis framför mig!
Jag utmanar Sanna (alla andra som läser min blogg(och som har en blogg) har redan blivit utmanade) och alla som vill! Lämna gärna en kommentar med någon rolig sak om dig :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var skoj att läsa! :O)

Anonym sa...

Haha, fan. Jag känner mig såå utmanad. Det är t.o.m. en länk till min blogg! ;O
Jag har redan gjort det. Gå in på min bdb den 2 juli så får du se 8 sanningar om mig! :O xD
Kan även tillägga som nr 9 att jag är livrädd för katter och marsvin. Och alla andra djur. MEN SPECIELLT KATTER! x'D

Anonym sa...

Gillar inte du heller Harry Potter? !

Du är så söt Viktoria!