söndag 23 november 2008

Svar på frågor!

Vad tycker du om alla "kända" bloggare??
Vissa bloggare är duktiga, men det beror ju på vad man menar med kända. Jag läser Blondinbella ibland och ju mer man läser den desto mer överdriven tycker jag att hon verkar. Men det är klart - alla är ju inte som hon är! Det finns som jag sa många duktiga!

Vad tycker du är det osmartaste du gjort? 
Om frågar mina kompisar skulle jag nog få väldigt många svar!! Jag har nog inte gjort något som är väldigt osmart gjort, utan det är mer småsaker. 

Hur lång tid tillbringar du vid datorn i genomsnitt?
Det är väldigt olika. Är det vardagar eller dagar då jag har mycket att göra blir det mellan 30 min till 1 timma. Är jag ledig så kan jag utan vidare sitta i ett par timmar.

Vad drömde du inatt?
Jag kommer faktiskt inte ihåg. Tror jag sov så djupt!

Vad tycker du gör en blogg intressant?
För mig blir en blogg intressant om det är något jag är intresserad av. Jag läser t ex flera bloggar som skriver om musik om fotografering.

Vad var anledningen till att du själv startade upp den här bloggen?
Jag ville ha ett ställe där jag kunde skriva och ladda upp bilder tror jag!

Vad vill du bli när du bli STOR?
Ingen aning...tyvärr. Jag känner att jag borde veta åtminstone inom vilket område jag vill utbilda mig snart. Men som det är nu har jag ingen aning.

Vilken låt skulle du sjunga om du sökte till idol?
Svår fråga! Kanske Calleth you, Commeth I i min egen version :)

vilka språk kan du?
Svenska, engelska, tyska och lite franska

Vilka bloggar brukar du själv följa?
Jag följer väldigt många (jag har bloggkoll). Det är nog ca 25 st. ^^

Vad ser du mest fram emot just nu?
Att få vara ledig och så ser jag fram emot lucia. Längre fram ser jag fram emot JCS också!

Vilken konsert är den bästa du varit på?
Hmm, många har varit bra på olika sätt. Men jag måste nog ändå säga Coldplay i Globen och The Ark i Rottneros!

Hur ser dina favoritskor ut?
Jag är väldigt svag för skor över huvudtaget. Framför allt läderstövlar, men INTE såna där med höga klackar som många inte kan gå i!

Vem är den snyggaste kändisen?
Gustaf  Norén eller Johnny Depp 

hur ser ditt liv ut om 10 år?
Om 10 år har jag förhoppningsvis ett jobb jag trivs med och en man som jag bor tillsammans med i någon större stad än den jag bor i nu.

Vill du ha barn och hur många i så fall?
Någon gång vill jag nog ha barn, 2 st kanske. Men jag är inte sådär "barngalen" som många andra är. Barn blir det nog efter 30 i såna fall.

Tack alla som har ställt frågor!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande ^^