söndag 2 november 2008

My vacation



Det har varit väldigt skönt att vara ledig den här veckan, men ändå har jag haft en del att göra. Fast jag gillar att ha saker att gör så det gör inte så mycket. Jag var i Falkenberg i ett par dagar (bilden ovan tog jag där på Skrea strand)! Jag älskar verkligen södra sverige! Underbart! Sen träffade jag Frida i Göteborg och vi hade det trevligt som vanligt. *sjunger Star Wars-sången bara för henne* IKEA hann jag besöka en dag och för att köpa ramar, papperskorg, kuddfodral mm.

Ang. förra inlägget hade jag och Sanna värsta planerna xD! Men NEJ! jag har inte träffat Ola som var på frågan som jag fick.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild! Du verkar haft ett bra höstlov.

Anonym sa...

Du är utmanad! :O)

Anonym sa...

Jag sjunger för dig.. Så kan ju du översätta till din mamma sen ;)

Anonym sa...

Så bra att du hittade ramar :)!