onsdag 26 november 2008

Liten sjukling

Usch! Jag gillar inte att vara krasslig! Jag har gått i ett par dagar nu och varit lite halvförkyld och jag gillar verkligen inte att vara sjuk! Senaste gången jag var hemma för att jag var sjuk vara väl över 2 år sen tror jag, så jag ska väl inte klaga. Idag så blev jag så SJUKT trött när jag kom hem (jag kom hem kl. 13, så det var lite konstigt eftersom det var tidigt på dagen) så jag gick och la mig i vad jag trodde var en kvart. Men det visade sig att det var en timma!! Det var i alla fall mysigt att ligga i den varma sängen och lyssna på David Bowie och Mando Diao. Sen var det bara att komma tillbaka till verkligheten och inse att jag hade saker att göra!

Big news...jag städade HELA mitt rum idag! Jag kanske är sjuk i alla fall....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du är nog sjuk i alla fall! XD Se till att bli av med förkylningen nu. Den är uppenbarligen inte nyttig för dig. XD